2010-01-28
 12:31:04

Olympic adventure

Hej och välkomna till min äventyrsblogg! I denna blogg kommer ni att få följa min resa till Vancouver i Kanada där jag kommer att jobba som volontär på Vinter-OS 2010! Min roll i organisationen kommer vara Event Service Host, som kan liknas vid värdinna/läktarvärd med uppgifterna att finnas till hands för åskådarna som kommer till UBC Thunderbird arena för att titta på damernas hockeyturnering! I denna blogg kommer jag endast att dela med mig av mina erfarenheter knutna till OS. är ni intresserade av att följa min vardag och fritid utanför idrotten så ska ni besöka min andra blogg - Världen enligt Susanna


Paris sevärdheter
PUBLICERAT: 2010-01-30, 09:48:08 | URL: http://paris-guide.r76.se

Detta låter riktigt spännande. Lycka till o hoppas du får riktigt roligt där borta.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: