2010-02-26
 19:48:20

Sista natten med gänget

Ikväll blir det sista natten med gänget. Vi ska träffas på Wings vid 18tiden och kolla hockeyn och äta lite gott. Echo10, vad jag kommer sakna er!!

Sista natten med gänget blev det även i onsdags då det var sista arbetsdagen för alla oss på Thunderbird arena. Vi avslutade det hela med ett volontärparty där det bjöds på dricka och snacks. Det fotades, pratades, skrattades och kramades. Några hundra volontärer, totalt ca 80 000 åskådare, åtskilliga mediapersoner och matcher senare är OS nu över för vår del. Det känns sorgligt men samtidigt är jag lättad. Det har verkligen inte varit enkla veckor, men det har varit några av de roligaste veckorna i mitt liv. Klicka på bilderna för att göra dem större :)

        

Jag vet inte hur mycket mer det kommer finnas att skriva nu när OS och volontärandet är över för min del. Men håll utkik, jag kanske kommer på någon historia att uppdatera er med :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: