2010-02-15
 00:19:16

Kändismöten ;)

Idag var tredje dagen på jobbet. Jag skulle börjat 06.00 men igårkväll ringde min supervisor och sa att jag inte behövde komma in fören kl 9 :) Underbar sovmorgon :) Min enda tidiga morgon bortplockad :) Jag jobbade idag till kl 14 så har nu hela eftermiddag till godo :) Efter att ha stått hela dagen är jag trött i ryggen och har ont i fötterna så det ska bli skönt att vila en stund innan vi drar ner till stan senare :)

När jag kom till arenan checkade jag in som vanligt och gick på morgonmötet där vi fick reda på att Vicepresidenten av USA skulle vara på arenan och att säkerheten därför höjdes. Han eskorterades av ett stort antal säkerhetskillar, häftigt att se :)

Mina arbetsuppgifter idag var ganska lika mina tidigare, men jag fick en ny plats att jobba på, nämligen Media/Press entrén och deras arbetsrum :) När jag sitter utanför ett av mediatälten ser jag två bekanta ansikten komma mot mig och jag insåg snabbt att det var chris härenstam och niklas wikegård :) Jag hälsade dem välkomna till Thunderbird arena och de stannade och pratade med mig en stund :) Tog i hand och presenterade sig, frågade hur det kommer sig att jag är här, hur jag fått jobbet och massa andra saker. Jättetrevliga killar :)
De va där för att kommentera matcherna USA-Kina och förmodligen även eftermiddagens match mellan Finland-Ryssland. Usa utklassade Kina, dock inte lika stort som Kanada igår utklassade Slovakien ;P


Bild tagen från Vancouver2010.com


Em
PUBLICERAT: 2010-02-15, 11:12:58 | URL: http://delaem.blogg.se/

...jag är INTE avundssjuk. Absolut inte. Hm...!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: