2010-01-31
 21:59:29

Imorgon bär det av!

Här sitter jag nu, kvällen innan jag ska åka, med resväskan nästan helt färdigpackad bredvid mig. Sitter och tittar ner i den och inser att den kommer väga en del. När jag vägde den nyss så vägde den 20 kg. Alltså max vad en resväska får lov att göra. Så det blev till att plocka ur en del saker som inte kändes så nödvändiga. Datorn är inte nerpackad än heller och den väger ju ett par kilon. Det ska nog lösa sig. Blir det mycket shopping (vilket jag hoppas på i shoppingens hemland!) så får jag väl köpa mig en liten resväska till när jag åker hem :)

Vid denna tiden imorgon (alltså 22.00 svensk tid) befinner jag mig på Washington Dulles international airport. Där ska jag mellanlanda och spendera två timmar i väntan på att planet till Seattle lyfter. Framme ska jag vara 20.00 på kvällen (amerikansk tid, vilket är 04.00 svensk tid). Det blir en lång resa, nästan 18 timmar. Men det kommer det nog vara värt, eller vad tror ni?

Första veckan kommer jag alltså att spendera i Seattle hos mina släktingar. Det blir nog en del utflykter, släktmiddagar och annat trevligt. Hur mycket tid jag kommer ha för bloggen är ovisst. Det blir mer när jag, om en vecka, anländer till vancouver =) Ska bli kul och se hur många som följer mitt äventyr här på bloggen. I min presentation i menyn till vänster finns en länk till Bloglovin' för er som har det :)

 

Ha det så bra allihopa! Det ska jag försöka ha tills vi hörs igen!

Många kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: